Aril & Qhaud Perlu disingkir demi nama baik AF

Demi nama baik AF , mereka perlu disingkir

Demi nama baik AF , mereka perlu disingkir

Aril dan Qhaud perlu menjelaskan segera kedudukan hubungan mereka atau akan tersingkir kerana gambar yang membayangkan mereka mempunyai hubungan diluar tabii telah tersebar luas,. Pengetua akademi fantasia perlu melakukan sesuatu. Tetapi apa yang dapat kita lihat pelajar kali ini kurang disiplin dan over react cuba menonjol; diri. Tidak seperti pelajar-pelajar tahun tahun sebelum nya yang begitu komited kepada pembelajaran. Saya salahkan Andre Hashim yang punyai daya pilihan yang teruk . dari segi imej mereka tidak datang secara pakej, Lihat saja pelajar perempuan pada tahun ini, jika mereka menang sekali pun produk ini tidak mungkin dapat dijual. Inilah kegagalan mereka yang membuat odition pada tahun ini yang begitu gah konon nya mereka pilih yang terbaik.Sebenarnya produk AF , konsep konsert , pengacara , pengkritik melainkan ADLIN boleh kita sifatkan sebagai gagal. Singkir Aril dan Qhaud , dua- dua sekali minggu ini, AF terpaksa lakukan ini bagi menyelamatkan imej baik AF.

Advertisements

6 Responses to “Aril & Qhaud Perlu disingkir demi nama baik AF”

  1. enkaybeau Says:

    Setuju , siapa setuju, sila tag disin .

  2. tak baik nilai orang hanya dari luaran… ala teman lihat mereka berdua paling akrab didalam af… pe salahnye…

  3. aku lagih menyampah mamat aril.. sore xla merdu mane,.. leh bgus hafiz.. rilek je..

  4. konsert mgu 3 rini dan obri dah terkeluar, bgus sgt.. cm c….i dorg dua.. nk kemana2 berdua.. cm belangkas xbleh berpisah.. si pompuan tu kawan pompuan ramai cari obri jugak pehal… pakai je tudung..

  5. satu poyo satu lagi berlagak.. singkir je dua-dua aku sokong..

  6. apa prasaan nabil and melisa jka brada di tmpt diorg????x baik wat diorg mcm 2…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: