Promosi khas Sabun Ghassoul Clay EnkayBeau

Ghassoul SoupKenapa kita harus ambil tahu dengan mineral yang terkandung di dalam gunung berapi? Ini semua kerana mineral merupakan bahan penting untuk sel-sel tubuh. Para saintis dari seluruh dunia menganalisa lebih dari 21 jenis mineral yang ditemui dari Gunung Berapi.

Terbukti para saintis mengatakan bahawa kekayaan mineral air dan lumpur gunung berapi mampu mengatasi berbagai masalah kulit. Berikut adalah beberapa manfaatnya:

1. Membersihkan kulit hingga lapisan dalam

2. Melancarkan peredaran darah

3. Meningkatkan pemulihan kulit

4. Melembabkan kulit dan membuang toksin dari tubuh

5. Menyembuhkan penyakit kulit kronik

6. Menyembuhkan sakit sendi dan otot

Mengapa tunggu lagi? RM 40 ketika stok masih ada,

Hubungi kami… 03-61841978

Order on line

Advertisements

5 Responses to “Promosi khas Sabun Ghassoul Clay EnkayBeau”

  1. teman berminat tetapi teman kurang pasti akan produk ini. ada advertise dimana-mana…

  2. aku rasa produk macm ni agak susah laris wat masa skrang.. yela bayak sgt produk.. orang nk bli pun ssah,, byk sgt choice.. lagi2 lebih kurang sama je… try la promote dulu kat mana-mana…

  3. produk baru ke ni??? mcm dah pernah tgk je sebelum ni.. kat pwtc rsenye..

  4. bgus ke sabun ni… aku banyak tengok produk mcm ni.. susah nak percaya la sekarang produk2 mcm ni. kilang buat produk kat mne? admin bleh bg tau..?

  5. mmg produk ni baru dan x smua produk sama..mcm produk ni dibuat dr lumpur gunung berapi..ia merawat kulit hingga lapisan dalam..m”lancarkan p”edaran darah..m”ningkatkan p”mulihan kulit..klu nak tau lbih lanjut tpn kat no ni 0176854981

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: