Archive for March, 2009

Gemuk Pendekkan Jangka Hayat Hidup

Posted in Enkay Beau Products on March 31, 2009 by enkaybeau

Apa yang anda tunggu lagi Jika anda terasa berat badan anda semakin naik, inilah masanya untuk mengurangkan berat badan dengan menggunakan produk keluaran kami Enkaybeau Slim Tea. Kami jamin perubahan akan berlaku dalam masa 2 minggu atau wang akan dikembalikan.

slimtea

Ini kerana, hasil kajian oleh kumpulan penyelidik dari Universiti Oxford itu mendapati risiko obesity / kegemukan sama bahayanya dengan merokok iaitu boleh memendekkan jangka hayat hidup seseorang.

Sementara itu, ketua projek penyelidikan yang juga seorang pakar epidemiologi di universiti berkenaan mendapati, sebanyak 50 peratus mereka yang mengalami obesiti akan mati lebih cepat daripada mereka yang mempunyai berat badan normal.

Dalam satu kenyataan rasmi, dengan menggunakan kaedah ukuran indeks jisim badan (BMI) iaitu ukuran yang membahagikan berat badan seseorang dalam kilogram dan ketinggian dalam meter untuk menentukan tahap obesiti, mereka menyatakan, golongan yang mempunyai berat badan berlebihan mempunyai BMI daripada 25 hingga 29. Manakala bagi yang mengalami obesiti pula, BMI mereka melebihi 30.

Bagi mereka yang mempunyai BMI lebih daripada 40 akan kehilangan 10 tahun jangka hayat hidup, jumlah risiko yang sama dengan golongan yang kuat merokok. ‘mati bukan kerana tak makan tapi mati kerana terlebih makan’.

Segeralah anda mendapatkan produk kami secara online. Hanya bernilai RM 40.00. Anda juga boleh mendapatkan melalui wakil pengedar kami di Jalan Raja Bot, Kedai Widyawati (Ratna 017 – 8755268 / 03-26915580 ).

Advertisements

CIMB sedang bermasalah

Posted in General on March 30, 2009 by enkaybeau
CIMB sedang bermasalah

CIMB sedang bermasalah

Kumpulan CIMB akan menawarkan cuti tanpa gaji kepada 36 ribu pekerjanya bermula April ini.
Ketua Pegawai Operasinya, Datuk Seri Nazir Razak memberitahu, program cuti tanpa gaji yang ditawarkan kepada kakitangannya itu adalah sebahagian daripada langkah syarikat untuk berjimat dalam keadaan ekonomi yang semakin memburuk. Continue reading

Cinta tak kenali ketayap atau singkup kepala – Akhil Hayy -Wahida

Posted in Artis Malaysia on March 30, 2009 by enkaybeau
inilah yang dikatakan , bila cinta tidak lagi mengenali ketayap dan singkup kepala.

inilah yang dikatakan , bila cinta tidak lagi mengenali ketayap dan singkup kepala.

Rumah tangga artis lebih besar cabarannya kerana mereka insan dikenali ramai dan setiap tindak-tanduk mereka mendapat perhatian.
Teringin berkongsi satu cerita yang dimaklumkan mengenai sikap isteri penyanyi nasyid terkenal ini. Menurut sumber berkenaan,disebabkan pelbagai gosip membabitkan suaminya bersama seorang teman artis heboh diperkatakan sehingga mencetuskan kontroversi, menyebabkan isterinya tidak senang duduk. Continue reading

Nape nak fitnah , nikki pakai bra lah

Posted in Artis Malaysia on March 28, 2009 by enkaybeau
gambar nikki yang dikatakan kantoi tak pakai coli

gambar nikki yang dikatakan kantoi tak pakai coli

Bukan Tetek Nikki! Beautiful Readers, Article ini di Cedok dari website kurang berpengetahuan… (Gambar) Nikky Kantoi Tak Pakai Bra – Majalah Mangga Inilah aksi Nikky semasa hadir dalam majlis sidang akhbar AIM ke 16 pada 26 Mac 2009 lalu. Apabila diminta pose bukan main lagi si Nikki ni posing sampai lupa ada sesuatu yang tertonjol di dadanya.<—Yes Pepejal Putih!…. berlapik dengan kain yang bewarna!, korang tak tau sebab MAK korang ngan awek korang tak pakai.. diorang mungkin mampu pakai bra murah kat pasar malam! Agaknya Nikky lupa baju yang dipakainya tu jenis kain yang lembut. Continue reading

Women are like apple – Men are like a fine wine

Posted in General on March 27, 2009 by enkaybeau

Women are like apples on trees..The best ones are at the top of the tree..Most men don’t want to reach for the best ones because they are afraid of falling and getting hurt..Instead, they sometimes take the apples from the ground that aren’t as good, but easy..The apples at the top think something is wrong with them, when in reality, they’re amazing..They just have to wait for the right man to come along, the one who is brave enough to climb all the way to the top of the tree..

Now Men…. Men are like a fine wine. They begin as grapes, and it’s up to women to stomp the shit out of them until they turn into something
acceptable to have dinner with.

Promosi khas Sabun Ghassoul Clay EnkayBeau

Posted in Beauty Tips on March 27, 2009 by enkaybeau

Ghassoul SoupKenapa kita harus ambil tahu dengan mineral yang terkandung di dalam gunung berapi? Ini semua kerana mineral merupakan bahan penting untuk sel-sel tubuh. Para saintis dari seluruh dunia menganalisa lebih dari 21 jenis mineral yang ditemui dari Gunung Berapi. Continue reading

Aril & Qhaud Perlu disingkir demi nama baik AF

Posted in AF KE 7 on March 27, 2009 by enkaybeau
Demi nama baik AF , mereka perlu disingkir

Demi nama baik AF , mereka perlu disingkir

Aril dan Qhaud perlu menjelaskan segera kedudukan hubungan mereka atau akan tersingkir kerana gambar yang membayangkan mereka mempunyai hubungan diluar tabii telah tersebar luas,. Pengetua akademi fantasia perlu melakukan sesuatu. Tetapi apa yang dapat kita lihat pelajar kali ini kurang disiplin dan over react cuba menonjol; diri. Tidak seperti pelajar-pelajar tahun tahun sebelum nya yang begitu komited kepada pembelajaran. Saya salahkan Andre Hashim yang punyai daya pilihan yang teruk . dari segi imej mereka tidak datang secara pakej, Lihat saja pelajar perempuan pada tahun ini, jika mereka menang sekali pun produk ini tidak mungkin dapat dijual. Inilah kegagalan mereka yang membuat odition pada tahun ini yang begitu gah konon nya mereka pilih yang terbaik.Sebenarnya produk AF , konsep konsert , pengacara , pengkritik melainkan ADLIN boleh kita sifatkan sebagai gagal. Singkir Aril dan Qhaud , dua- dua sekali minggu ini, AF terpaksa lakukan ini bagi menyelamatkan imej baik AF.